surprise surpriiiise :)

13 juli 2016

Lieve mensen, :)

Ik kan met enige zekerheid zeggen dat deze afgelopen 1.5 week een van de heftigste, mooiste en chaotische week tot nu toe voor mij is geweest. Niet alleen ontmoette ik de meest inspirerende mensen, besloot ik eerder weg te gaan, maar besloot ik een paar dagen daarna om toch te blijven. Er was toch plek voor mij. De plek hier is zo bijzonder, ik ben echt heel dankbaar dat ik hier kan zijn. Het nieuwe team is weer heel anders dan het vorige. Deze week gaan we 's avonds veel organiseren voor de volwassenen in het kamp zoals yogalessen en bootcamp. Zo leuk!! De mensen zijn ontzettend blij dat wij iets voor hun organiseren. Natuurlijk vermaken we de kinderen iedere dag, maar de volwassenen hebben ook vermaking nodig.. Het is ontzettend dankbaar werk. Ik heb al meerdere malen in de zee gezwommen hier. Dat is de andere kant van deze plek: prachtige natuur, prachtige baaien met mooi blauw water.
Morgen weer een nieuwe dag vol liefde en plezier op Kara Tepe! Voor nu: slaap lekker :) xxxx

1. Oma:
    17 juli 2016
    lieve schat wat zal dit alles een grote indruk op je maken maar wat heerlijk dat die mensen en kinderen er zo blij mee zijn het doet zo goed een ander wat blijer te maken eer van je werk hoor het werkt n. l. aan 2 kanten jij maakt iemand blij en het maakt jou ook blij ben trots op je hoor lieverd en vanaf hier veel liefs en een dikke knuffel en nog ondanks de verdrietige kant een goede fijne tijd kus Oma XXXXX